CO DALEJ Z NAMI?

000cW powyższym artykule jaki ukazał się na łamach Gazety Wyborczej wiceprezes zarządu Cadbury Wedel Józef Rutkowski stwierdza , że Cadbury nie wyklucza możliwości wyniesienia się ze stolicy. W biznesie nie ma sentymentów. Wedel to marka ogólnonarodowa , a nie warszawska. W ten sposób został zbagatelizowany fakt 150 – letniej tradycji naszej firmy , od samego początku istnienia nierozerwalnie związanej z Warszawą.  Zaledwie rok temu obchodziliśmy ważny jubileusz w którym udział wzięło wielu zaproszonych gości, media , oraz licznie zgromadzona załoga naszego zakładu. Dzisiaj daleko nam do atmosfery tamtych dni .  Kolejna fala zwolnień części pracowników skłania do wielu gorzkich refleksji. Rodzi się również pytanie o dalszą przyszłość naszego zakładu pracy na Zamoyskiego. To także pytanie stawiane z perspektywy wielu pokoleń , które na tym właśnie miejscu pracując w pocie czoła przyczyniły się do osiągnięcia renomowanej marki WEDEL (właśnie tu w Warszawie). Stwierdzenie wiceprezesa mówiące o tym , że konsumenci nie zauważyli , aby przeniesienie produkcji wedlowskiej czekolady na wrocławskie Bielany zmieniło jej smak , jest w obecnej sytuacji wielce wymowne.

Jerzy Wenelczyk

Related posts